Najczęstsze Pytania
1. Jakie doświadczenie ma Wadmex?
Wadmex zatrudnia pracowników z wieloletnim stażem. Większość naszych księgowych ma 20-30 letnie doświadczenie. To doświadczenie wraz z systematycznymi szkoleniami sprawia, że firmy, które powierzają nam obsługę księgową mogą czuć się bezpiecznie gdyż wiedzą, że ich księgowość prowadzą profesjonaliści w każdym calu.
2. Czy prowadząc księgowość w Wadmex będę dopłacać za porady i konsultacje?
Dla naszych Klientów wszelkie porady i konsultacje są bezpłatne. Zawsze chętnie odpowiadamy na pytania Klientów ponieważ wychodzimy z założenia, iż lepiej 10 razy niepotrzebnie zapytać niż raz nie zapytać.
3. Czy mogę czuć się bezpiecznie współpracując z Wadmex?
Doświadczenie skutecznie ogranicza możliwość popełnienia błędu, nie oznacza to jednak, że błąd nie może się zdarzyć. Cóż, jesteśmy tylko ludźmi. W sytuacji gdybyśmy się pomylili zawsze naprawiamy swój błąd a Klient otrzymuje zadośćuczynienie. Jesteśmy również ubezpieczeni dlatego zawsze mogą czuć się Państwo bezpiecznie prowadząc księgowość w Wadmex.
4. Czy Wadmex obsługuje obcokrajowców?
Oczywiście. Połowa naszych Klientów to obcokrajowcy. Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie rejestracji firmy i księgowości dla obcokrajowców. Rozumiemy, że poznanie realiów prowadzenia firmy w Polsce musi zająć trochę czasu dlatego zawsze cierpliwie tłumaczymy Klientom wszelkie kwestie księgowe. Oferujemy profesjonalną obsługę w języku polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim.
5. Czy możliwa jest obsługa zdalna?
Oczywiście. Obsługujemy Klientów mieszkających w całej Polsce a nawet Europie. W dobie Internetu odległość nie ma znaczenia. Wszystkie dane do rozliczeń można do nas wysłać emailem. Oryginały faktur wystarczy raz w miesiącu wysłać pocztą.
6. Czy aby podpisać umowę trzeba przyjechać do Krakowa?
Każdego zapraszamy do odwiedzenia naszego biura jednak równie dobrze umowę możemy podpisać zdalnie. Wystarczy nam przesłać niezbędne informacje a my w ciągu 24 godzin przygotujemy umowę, którą następnie wyślemy pocztą lub emailem. Wszystkie formalności zwykle nie trwają dłużej niż 48 godzin.
7. Czy korzystając z większej ilości usług można liczyć na rabat?
Oczywiście. Każda dodatkowa usługa spowoduje naliczenie odpowiedniego rabatu. Największy upust otrzymują Klienci, dla których zakładamy firmę, świadczymy usługę wirtualnego biura na Rynku Głównym i prowadzimy księgowość. W pakiecie zawsze jest taniej.
8. Czy polecając Klientów można liczyć na prowizję?
Tak. Polecając nam Klientów zawsze możecie Państwo liczyć na stałą prowizję w trakcie współpracy z poleconym Klientem.